Чільне місце серед новітніх технологій посідає метод
проектів, прерогативою якого є навчання школярів самостійно здобувати знання та
використовувати їх у практичній діяльності. На метод проектів ми, освітяни, покладаємо надію, пов’язану з можливістю
організовувати навчання в процесі діяльності,зокрема й самостійну роботу, розвивати
вміння і навички практичного вирішення життєво важливих завдань.
З цією метою 8 грудня у Шишацькій спеціалізованій
школі ім.В.І.Вернадського в рамках
реалізації дослідно-експериментальної роботи «Реалізація діяльнісного підходу у
навчанні природничих предметів» відбувся захист екологічних інформаційних
проектів «Пластик у нашому житті». Цікаво те, що в ньому взяли участь саме учні
початкових класів: Чорнобай Вікторія та
Замоздра Дарина (З-А клас, керівник: Білоброва М.Д.), Сукач Владислав (3-Б
клас, керівник: Білик Л.В.), Грач Даниїл та Вовчок Маргарита (3-В клас,
керівник: Левченко Н.І.), Темносагата Вікторія та Молька Олександра (4-А клас,
керівник: Литвин Р.І.), Бородавка Анна (4-Б клас, керівник: Лялька Н.І.).
На нашу думку, цінність використання у навчальному
процесі методу проектів полягає не лише
в кінцевому продукті, а й у русі до кінцевого результату. Він дозволяє вирішити ряд таких завдань: поглибити знання
учнів під час самостійної роботи над
проектом; розвинути логічне та критичне мислення, ініціативу, організаторські
здібності; стимулювати процес саморозвитку особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар